Digitaalinen markkinointi – mitä on digimarkkinointi?

Saavuta ja sitouta kohdeyleisösi verkossa

Lataa ilmainen oppaamme, niin saat ymmärryksen siitä, mitä on digimarkkinointi ja miksi se on nykyajan organisaatiolle elintärkeä tapa markkinoida. Saat käsityksen myös asiakkaan ostopolun eri vaiheista ja niihin sopivista keinoista ja kanavista.

Lataa maksuton digimarkkinoinnin opas käyttöösi

digimarkkinointi-opas-kansi

kaktus-1

Kymmenen sivun oppaassa kerromme

Mitä on digimarkkinointi

Miksi digimarkkinointia kannattaa tehdä

Mitä digimarkkinoinnin kanaviin ja keinovalikoimaan kuuluu

Esimerkkejä projekteista, joissa digitaalinen markkinointi on tuonut hyviä tuloksia

kameli

Digitaalinen markkinointi käyntiin Verkkovaraanin avulla

Meillä Verkkovaraanissa on kokemusta tuloksellisesta digitaalisesta markkinoinnista. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet asiakkaillemme digimarkkinoinnin toimenpiteitä, joiden tuloksia ovat muun muassa seuraavat:

kaktus

Moninkertainen kävijämäärä verkkosivuille hakukoneiden kautta

kaarme

Moninkertainen määrä yhteydenottoja sivujen kautta

kameli

Tuplasti myyntiä

Oppaasta löydät tarkemman kuvauksen asiakkaillemme tekemistä digimarkkinoinnin toimenpiteistä ja niillä saavutetuista tuloksista. Inbound tekee markkinoinnista kohdennetumpaa, automaattisempaa ja sitouttaa asiakkaat outboundia paremmin yritykseesi. Inboundia täydentämään voidaan käyttää myös sopivia outboundin keinoja. Autamme mielellämme sinuakin saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteet juuri teille sopivien keinojen avulla.

Digimarkkinointi vaatii suunnitelmallisuutta

Digimarkkinointi mahdollistaa kohdeyleisöjen tavoittamisen juuri oikeaan aikaan, houkuttelevalla tavalla ja usein huomattavasti perinteistä markkinointia edullisemmin. 

Moni saattaa jopa digimarkkinoida tietämättään. Merkittäviä tuloksia kuitenkin voidaan saavuttaa vasta, kun on laajempi ymmärrys siitä, mitä digimarkkinointi on, miksi sitä tehdään ja miten oikeat kohderyhmät parhaiten saavutetaan.

Suunnitelmallisella ja oikein kohdennetulla digitaalisella markkinoinnilla voidaan saavuttaa yleisö siellä, missä he ovat ja saada heistä sitoutuneita asiakkaita.

Digitaalinen markkinointi on suurelta osin inboundia

Inbound on vallitseva digimarkkinoinnin tyyli, joka keskittyy siihen, että asiakas ottaa yhteyttä sinuun. Lue lisää siitä, mitä inbound-markkinointi on ja miksi se on niin suosittua.

Jos tämä herätti kysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä! Tutustu myös tarkemmin digimarkkinoinnin palveluihimme.