HubSpotin avulla yhdistät markkinoinnin ja myynnin


HubSpotilla teet tehokasta Inbound-markkinointia ja houkuttelet asiakkaat luoksesi. Sen avulla hallinnoit kaikkia kontaktejasi ja kohdennat oikeat toimenpiteet heille markkinointi- ja myyntivaiheen mukaan. Manuaalinen työ vähenee ja markkinoinnista tulee automaattisempaa. 

Varaa aika maksuttomaan HubSpot-markkinoinnin esittelyyn

Saavuta digimarkkinoinnin tavoitteesi HubSpotilla

HubSpot on yksi maailman suosituimmista inbound-markkinoinnin ja markkinoinnin automaation alustoista. HubSpot mahdollistaa koko digimarkkinoinnin kirjon hoitamisen yhdestä alustasta käsin ja vielä vähän päälle. Sillä yhdistät sisältöjen monikanavaisen julkaisemisen, analytiikan mittaamisen ja seurannan, asiakashallintajärjestelmän sekä myynnin ja palveluiden suunnittelun. Tehokkaalla HubSpotin ja Googlen työkalujen hyödyntämisellä saat markkinoinnista ja myynnistä entistä tehokkaampaa ja tuottavampaa!

Inbound-markkinointi

  • Suunnittele ja luo kohderyhmiä puhuttelevaa sisältöä, joka herättää mielenkiinnon, inspiroi ja sitouttaa

Asiakkuuden hallinta ja segmentointi

  • Hallinnoi ja jaottele prospektit, liidit ja asiakkaat ostopolun vaiheen mukaan
  • Luo personoituja viestejä kullekin ryhmälle

Liidien hoito asiakkaiksi

  • Tunnista liidit, tallenna ne automaattisesti ja hoida kohti asiakkuutta automaattisten viestien ja muistutusten avulla

Käytännössä HubSpot toimii esimerkiksi näin:

  1. Lisäät listan kontakteistanne HubSpotiin ja lajittelet kontaktit asiakaspolun vaiheen mukaan (tilaaja, liidi, asiakas...) *
  2. Luot sisältöä kuten uutiskirjeitä, laskeutumissivuja, somepostauksia tai kokonaiset verkkosivut HubSpotin markkinointityökaluilla *
  3. Luot laskeutumissivulle Ads-kampanjan, jonka kautta tulleet liidit kirjautuvat automaattisesti HubSpotiin *
  4. Seuraat HubSpotin kautta lähettämienne sisältöjen analytiikkaa joko HubSpotissa tai Googlen työkaluissa ja teet A/B-testausta *
  5. Luot muistutuksia tiettyjen henkilöiden kontaktoimiselle ja lähetät automatisoituja viestejä esimerkiksi henkilöille, jotka ovat suorittaneet toimenpiteen kuten ladanneet oppaan *
  6. Kun aika on sopiva, siirrät henkilöt myyntiprosessiin kauppojen lukkoon lyömiseksi *

* Me autamme sinua Hubspotin käyttöönotossa ja käytössä sekä sisällöntuotannossa tarvittaessa.

Verkkovaraani HubSpot-kumppanina

Autamme sinua HubSpotin käyttöönotossa ja käytössä sekä sisällöntuotannossa. Suunnittelemme ja toteutamme puolestasi strategian ja toimenpiteet, joilla voimme saavuttaa yrityksenne liiketoiminnan tavoitteet kuten myynnin kasvun, brändi-ilmeen kirkastamisen ja markkinointibudjetin tehostamisen HubSpotin avulla. 

Verkkovaraanilla on kokemusta tuloksellisesta markkinoinnista sekä laaja ymmärrys liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta kehittämisestä markkinoinnin, myynnin ja verkkosivusuunnittelun avulla. Tutustu tarkemmin digimarkkinoinnin osaamiseemme ja referensseihin.

hubspot-logo-1000px

HubSpot-markkinointi helpottaa tavoitteisiin pääsyä

Teknologia ei vielä itsessään tuota tuloksia, mutta markkinoinnin ammattitaitoinen suunnittelu ja toteutus tuottavat.

Kun yhteystietojen keräys, sisältöjen jakelu sekä liidien hoito hoituvat kaikki saman alustan sisällä, on kokonaisuuden hahmottaminen sekä tulosten mittaaminen ja seuranta yhtenäistä ja tehokasta.

HubSpotissa on omat suunnittelutyökalunsa esimerkiksi markkinoinnin kalenteria ja sisältöideointia varten. Luomalla HubSpotiin kampanjan, voit asettaa sille selkeät tavoitteet ja seurata kaikkien kampanjaan liitettyjen eri toimenpiteiden menestymistä yhdellä raportilla.

Kenelle HubSpot sopii?

HubSpotista on eniten hyötyä yrityksille, joilla on: 

  • kaupallisia tavoitteita
  • keskipitkä tai pitkä myyntisykli
  • halu panostaa markkinoinnin kehittämiseen ja asiakashankintaan

HubSpotin avulla yrityksen johdon, markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun on helppo pysyä kartalla tavoitteista ja toimenpiteistä. Kaikilla on pääsy samoihin sisältöihin ja tehtäviä voidaan osoittaa oikeille vastuuhenkilöille.

Lue lisää inbound-oppaastamme

Lataa ilmainen, 10-sivuinen inbound-markkinoinnin opas:

Varaa aika maksuttomaan HubSpot-markkinoinnin esittelyyn

15 minuutin puhelinpalaverissa käymme läpi markkinoinnin nykytilannettanne, tavoitteita ja sitä, onko HubSpot oikea työkalu juuri teidän markkinoinnin ja myynnin tavoitteiden saavuttamisen kannalta.

Varaa aika keskusteluun asiantuntijamme kanssa. Palaveri ei vielä sido sinua tilaukseen.