Inbound-markkinointi käyntiin Verkkovaraanin ilmaisen oppaan avulla

Inbound-markkinointi, erotuksena outbound-markkinoinnista, keskittyy siihen, että tuotteista ja palveluista kiinnostunut asiakas ottaa yhteyttä sinuun.

Tuloksellinen inbound-markkinointi edellyttää mielenkiinnon herättämistä ja luottamuksen rakentamista potentiaaliseen asiakkaaseen.

Lataa inbound-markkinoinnin opas

Lataa ilmainen oppaamme, niin saat ymmärryksen siitä, mitä inbound-markkinointi on ja miksi se on nykyään vallitseva markkinointityyli. Saat käsityksen myös asiakkaan ostopolun eri vaiheista ja niihin sopivista keinoista ja kanavista.

Inbound-markkinoinnin-opas
Inbound-markkinoinnnin opas - sisällysluettelo

Kymmenen sivun oppaassamme kerromme tarkemmin:

  • Mitä on inbound-markkinointi ja miten se eroaa outboundista
  • Miksi inbound-markkinointia kannattaa tehdä
  • Mitä inboundin keinovalikoimaan kuuluu
  • Esimerkkejä projekteista, joissa inbound-markkinointi on tuonut hyviä tuloksia

Apua inbound-markkinointiin

Meillä Verkkovaraanissa on kokemusta tuloksellisista inbound-projekteista. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet asiakkaillemme inboundin toimenpiteitä, joiden tuloksia ovat muun muassa seuraavat:

kaktus-1

Moninkertainen kävijämäärä verkkosivuille hakukoneiden kautta

kaarme

Moninkertainen määrä yhteydenottoja sivujen kautta

kameli

Tuplasti myyntiä

Oppaasta löydät tarkemman kuvauksen asiakkaillemme tekemistä inbound-markkinoinnin toimenpiteistä ja niillä saavutetuista tuloksista. Inbound tekee markkinoinnista kohdennetumpaa, automaattisempaa ja sitouttaa asiakkaat outboundia paremmin yritykseesi. Inboundia täydentämään voidaan käyttää myös sopivia outboundin keinoja. Autamme mielellämme sinuakin saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteet juuri teille sopivien keinojen avulla.

Jos tämä herätti kysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä! Tutustu myös tarkemmin digimarkkinoinnin palveluihimme.