Inbound-markkinointi käyntiin Verkkovaraanin ilmaisen oppaan avulla

Inbound-markkinointi, erotuksena outbound-markkinoinnista, keskittyy siihen, että tuotteista ja palveluista kiinnostunut asiakas ottaa yhteyttä sinuun.

Tuloksellinen inbound-markkinointi edellyttää mielenkiinnon herättämistä ja luottamuksen rakentamista potentiaaliseen asiakkaaseen.

Kymmenen sivun oppaassamme kerromme tarkemmin:

  • Mitä on inbound-markkinointi ja miten se eroaa outboundista
  • Miksi inbound-markkinointia kannattaa tehdä
  • Mitä inboundin keinovalikoimaan kuuluu
  • Esimerkkejä projekteista, joissa inbound-markkinointi on tuonut hyviä tuloksia
kaktus-1

Lataa inbound-markkinoinnin opas

Lataa ilmainen oppaamme, niin saat ymmärryksen siitä, mitä inbound-markkinointi on ja miksi se on nykyään vallitseva markkinointityyli. Saat käsityksen myös asiakkaan ostopolun eri vaiheista ja niihin sopivista keinoista ja kanavista.

Inbound-markkinointi oppaan kansisivu
inbound-markkinointi oppaan sisällysluettelosivu

Apua inbound-markkinointiin

Meillä Verkkovaraanissa on kokemusta tuloksellisista inbound-projekteista. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet asiakkaillemme inboundin toimenpiteitä, joiden tuloksia ovat muun muassa seuraavat:

  • Moninkertainen kävijämäärä verkkosivuille hakukoneiden kautta
  • Moninkertainen määrä yhteydenottoja sivujen kautta
  • Tuplasti myyntiä

Oppaasta löydät tarkemman kuvauksen asiakkaillemme tekemistä inbound-markkinoinnin toimenpiteistä ja niillä saavutetuista tuloksista. Inbound tekee markkinoinnista kohdennetumpaa, automaattisempaa ja sitouttaa asiakkaat outboundia paremmin yritykseesi. Inboundia täydentämään voidaan käyttää myös sopivia outboundin keinoja. Autamme mielellämme sinuakin saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteet juuri teille sopivien keinojen avulla.

Jos tämä herätti kysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä! Tutustu myös tarkemmin digimarkkinoinnin palveluihimme.

Tutustu myös HubSpotiin

HubSpot on maailman suosituimpia inbound-markkinoinnin alustoja. Eikä ihme! Inbound-markkinointi käsitteenä ja markkinointimallina on nimenomaan HubSpotin perustajan Brian Halliganin kehittämä.

HubSpot tarjoaa kattavan valikoiman niin markkinoinnin, myynnin kuin asiakaspalvelun työkaluja. Kaiken ytimessä on laadukas CRM-järjestelmä. Tästä muodostuu kokonaisuus, jolla voit hoitaa lähes kaikki inbound-markkinoinnin sekä myynnin toimenpiteet. 

HubSpotin suosio perustuukin alustan kokonaisvaltaisuuteen ja helppokäyttöisyyteen. Se tukee liiketoiminnan kasvattamista kaikissa asiakaspolun vaiheissa.

Inbound-markkinointi HubSpot

HubSpotia hyödyntämällä voit muun muassa:

Tavoittaa oikeat kohderyhmät entistä tehokkaammin

Hankkia ostovalmiita liidejä

Saada sitoutuneempia asiakkaita

Kasvattaa myyntiä

HubSpotin työkalut