Inbound-markkinointi, erotuksena outbound-markkinoinnista, keskittyy siihen, että tuotteista ja palveluista kiinnostunut asiakas ottaa yhteyttä sinuun.
Tuloksellinen inbound-markkinointi edellyttää mielenkiinnon herättämistä ja luottamuksen rakentamista potentiaaliseen asiakkaaseen.
Lataa ilmainen oppaamme, niin saat ymmärryksen siitä, mitä inbound-markkinointi on ja miksi se on nykyään vallitseva markkinointityyli. Saat käsityksen myös asiakkaan ostopolun eri vaiheista ja niihin sopivista keinoista ja kanavista.
Kymmenen sivun oppaassamme kerromme tarkemmin:
Meillä Verkkovaraanissa on kokemusta tuloksellisista inbound-projekteista. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet asiakkaillemme inboundin toimenpiteitä, joiden tuloksia ovat muun muassa seuraavat:
Oppaasta löydät tarkemman kuvauksen asiakkaillemme tekemistä inbound-markkinoinnin toimenpiteistä ja niillä saavutetuista tuloksista. Inbound tekee markkinoinnista kohdennetumpaa, automaattisempaa ja sitouttaa asiakkaat outboundia paremmin yritykseesi. Inboundia täydentämään voidaan käyttää myös sopivia outboundin keinoja. Autamme mielellämme sinuakin saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteet juuri teille sopivien keinojen avulla.
Jos tämä herätti kysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä! Tutustu myös tarkemmin digimarkkinoinnin palveluihimme.
Verkkovaraani Oy
Vetehisenkuja 3 B 47
00530 Helsinki
Soita 050 46 123 46
myynti@verkkovaraani.fi